home Home continue
Go Live continue
profile Sign In / Sign Up continue
leaderboard Leaderboard continue
notifications Notifications
1
help Help continue
apple Download iOS App continue
info_circle Learn More continue
legal Legal continue
West Bloomfield, MI
Scarlet Knights vs Wolverines
Rut
Mich
0
0
Pre-Game
expand collapse
closed_captionclosed_caption_off
person0
more_horizSee More
tip_leader
play_arrow pause
sound_mute sound_down sound_up
/
play_arrow pause
expand collapse
Live
person0
more_horizSee More
Send tip digital_gift tip_leader
Tip Leaderboard
tip_leader
continue
Game Commentators
community
continue
chat Switch To Chat continue
00:00:00
eyes.
00:00:01
I know I deserve a lot more, but let's just talk about something.
00:00:05
So I love Michigan Big Michigan fan and we'll talk about that game.
00:00:12
They really struggled against Ohio State and I'm gonna do the pre game for Michigan.
00:00:18
Rocker is more gonna be about looking just what's ahead.
00:00:22
Not just this game and the chains that they have to make if they want to get a salable game.
00:00:28
Chance made playoffs is out because they most likely because they haven't scored many points.
00:00:37
It was very close against an Army team, which has X triple option.
00:00:41
Offense was somehow I don't even know how it works.
00:00:43
Very smart.
00:00:45
But they got crossed by Wisconsin and they're really not looking good.
00:00:48
And the future of Jim Harbaugh, because Jim feeding a tap a phone, he is one in 10 arraigned games.
00:00:56
He's never be No, honestly, this has got a year and I don't see a Justin feels airplane riddle.
00:01:01
How state is playing great, so I do not see them beating all state this year.
00:01:07
Maybe they can be most ranked team, but this could be it for Jim Harbaugh and he could go then thought Maybe he's and I think he's better at the NFL level.
00:01:18
He really struggled with college in college, with mythic with Michigan, especially with expectations of Michigan has.
00:01:27
He's got a Poth group.
00:01:28
He started both win Braingames Air hard.
00:01:32
But when you're Michigan, all the recruiting, you get in the talent, you gotta win these games.
00:01:37
You got to show that you can be these teams.
00:01:39
They want to have a chance at it.
00:01:41
Ballgame, They got across Russia rockers and they got a score.
00:01:46
Points play.
00:01:47
Great deal if they did whole last year for Florida, but the deal was great last year.
00:01:53
They got to get back to the last season's form.
00:01:55
He playing.
00:01:57
That was tough loss and it co ticket.
00:01:59
It probably kicked him out of the playoffs, but they gotta focus on reward for these are rockers, and that loss that's behind them.
00:02:08
They got prepared from that.
00:02:11
Can't be thinking about Jim Harlow.
00:02:13
Status is coach.
00:02:14
They just gotta have a mindset against Rutgers.
00:02:16
So let's see.
00:02:18
So Rockers is really about your team.
00:02:20
You should be the seam easily.
00:02:21
You close them.
00:02:23
We gotta win this Game three guac.
00:02:26
Getting those exceptions shape Patterson.
00:02:29
If he wants to have Korean info, he's gotta have a good week in practice and he's got his show this season.
00:02:38
He can win games, not play well.
00:02:41
He can win games.
00:02:43
When you're Michigan, you have to win games that'll play well and lead his team.
00:02:48
Buell leader on one Gibbs And right now, scouts are probably not looking at him the top quarterback process, even after a good year.
00:02:57
I don't know that he's talked about process, but I think for himself, for his team, they got him and everyone was so excited from after Jennifer, There's all the hype.
00:03:08
He's got it.
00:03:09
Fulfill that him, Harbaugh.
00:03:11
That work, work, work, work.
00:03:13
When these next 10 games go tend only last 10 games, asking me to challenge, they gotta win each week.
00:03:22
Play well, Don't pull your foot off the gas.
00:03:25
But what? What will you do? Your bathroom stepped on.
00:03:28
You gotta You gotta maintain years.
00:03:31
Shame.
00:03:32
If he wants to keep his job, he's got a point.
00:03:35
Well, don't. McCaffrey can come in.
00:03:37
McCaffrey's solid.
00:03:39
He is a concussion, so he's not gonna be playing on Saturday.
00:03:44
I'm pretty sure that he is a concussion, but shake his God performed.
00:03:48
This is a begin.
00:03:49
Many people say it won't.
00:03:51
It's not gonna be That machine's gonna win bookies.
00:03:56
Michigan does not hold their foot off the gas pedal.
00:04:01
This is the biggest week so far for Jim Harbaugh.
00:04:04
He said a bounced back.
00:04:06
If they went by 10.
00:04:08
No, they won by 20.
00:04:10
No, they gotta win by 30 or more.
00:04:13
They gotta play well in defense. Yup.
00:04:15
I want often.
00:04:16
We got to get back till last scenes for him.
00:04:18
Shay's gonna make good rose.
00:04:20
A great decision making that's gonna dedicate.
00:04:23
This is making NFL scouts book it decision making you look at all the assurance we could shoot up town decision making.
00:04:31
If you can make good decisions, he can auto bottle one.
00:04:35
Be a seasoned college for Beck.
00:04:38
Like he has shown parts of last year will be successful.
00:04:43
Is this a big beaver? This is a big game from Michigan.
00:04:47
Bounce back against Rutgers and get a dub comment if you think they're gonna want, um And by how much? My guess is that most everyone but who knows? But I think that Michigan is gonna win 55 to 10.
00:05:06
I think there could be ready.
00:05:09
Don't blood.
00:05:10
Anyone would say about them.
00:05:12
Zuma.
00:05:13
Horrible to be fired.
00:05:16
He's not playing well.
00:05:17
I think that he should move on after this year because I don't know if he's cut to be the coach of Michigan anymore, because the success if they wanna have success.
00:05:26
He ran up years ago, but they go to show we're not stopping.
00:05:32
I know we kept Coast with Army.
00:05:34
I know we didn't play.
00:05:35
We bond.
00:05:36
I know we've got crushed by Wisconsin in Wisconsin, but they're gonna come back with a mind set off win. Win wins.
00:05:46
They got a one, That's it.
00:05:47
So we can say you gotta win, win, win, come back with with that mindset, that's the key.
00:05:53
It's the mind, the monster.
00:05:56
So I think if Michigan, thanks for tuning in this short broadcast is one from Michigan so that I'm a Michigan fan and it's tough.
00:06:06
But I think that they could bounce back, they'd get a big win against Rutgers.
00:06:10
Keep on moving forward, and I'm gonna be talking about them this whole year to just improve game.
00:06:14
Just talking about their situation.
00:06:17
The quarterback situation, cause that's the mystery.
00:06:19
Um, and and also goodbye situation.
00:06:25
Joe Molten.
00:06:26
He could step in for say, but I think Jim Harbaugh has cottage Will share.
00:06:30
He started trust him to perform this game.
00:06:33
This meanwhile, Pressure Buddy Scott, trust them, and they've got to perform, so thanks, guys, but your limb, um I hope Michigan wins.
00:06:40
Coming below was in this score is gonna be the one.
00:06:44
It's you.

Scarlet Knights vs Wolverines

19 Views
Caleb Robbins @calebrobbins34

Transcript hideup

00:00:00
eyes.
00:00:01
I know I deserve a lot more, but let's just talk about something.
00:00:05
So I love Michigan Big Michigan fan and we'll talk about that game.
00:00:12
They really struggled against Ohio State and I'm gonna do the pre game for Michigan.
00:00:18
Rocker is more gonna be about looking just what's ahead.
00:00:22
Not just this game and the chains that they have to make if they want to get a salable game.
00:00:28
Chance made playoffs is out because they most likely because they haven't scored many points.
00:00:37
It was very close against an Army team, which has X triple option.
00:00:41
Offense was somehow I don't even know how it works.
00:00:43
Very smart.
00:00:45
But they got crossed by Wisconsin and they're really not looking good.
00:00:48
And the future of Jim Harbaugh, because Jim feeding a tap a phone, he is one in 10 arraigned games.
00:00:56
He's never be No, honestly, this has got a year and I don't see a Justin feels airplane riddle.
00:01:01
How state is playing great, so I do not see them beating all state this year.
00:01:07
Maybe they can be most ranked team, but this could be it for Jim Harbaugh and he could go then thought Maybe he's and I think he's better at the NFL level.
00:01:18
He really struggled with college in college, with mythic with Michigan, especially with expectations of Michigan has.
00:01:27
He's got a Poth group.
00:01:28
He started both win Braingames Air hard.
00:01:32
But when you're Michigan, all the recruiting, you get in the talent, you gotta win these games.
00:01:37
You got to show that you can be these teams.
00:01:39
They want to have a chance at it.
00:01:41
Ballgame, They got across Russia rockers and they got a score.
00:01:46
Points play.
00:01:47
Great deal if they did whole last year for Florida, but the deal was great last year.
00:01:53
They got to get back to the last season's form.
00:01:55
He playing.
00:01:57
That was tough loss and it co ticket.
00:01:59
It probably kicked him out of the playoffs, but they gotta focus on reward for these are rockers, and that loss that's behind them.
00:02:08
They got prepared from that.
00:02:11
Can't be thinking about Jim Harlow.
00:02:13
Status is coach.
00:02:14
They just gotta have a mindset against Rutgers.
00:02:16
So let's see.
00:02:18
So Rockers is really about your team.
00:02:20
You should be the seam easily.
00:02:21
You close them.
00:02:23
We gotta win this Game three guac.
00:02:26
Getting those exceptions shape Patterson.
00:02:29
If he wants to have Korean info, he's gotta have a good week in practice and he's got his show this season.
00:02:38
He can win games, not play well.
00:02:41
He can win games.
00:02:43
When you're Michigan, you have to win games that'll play well and lead his team.
00:02:48
Buell leader on one Gibbs And right now, scouts are probably not looking at him the top quarterback process, even after a good year.
00:02:57
I don't know that he's talked about process, but I think for himself, for his team, they got him and everyone was so excited from after Jennifer, There's all the hype.
00:03:08
He's got it.
00:03:09
Fulfill that him, Harbaugh.
00:03:11
That work, work, work, work.
00:03:13
When these next 10 games go tend only last 10 games, asking me to challenge, they gotta win each week.
00:03:22
Play well, Don't pull your foot off the gas.
00:03:25
But what? What will you do? Your bathroom stepped on.
00:03:28
You gotta You gotta maintain years.
00:03:31
Shame.
00:03:32
If he wants to keep his job, he's got a point.
00:03:35
Well, don't. McCaffrey can come in.
00:03:37
McCaffrey's solid.
00:03:39
He is a concussion, so he's not gonna be playing on Saturday.
00:03:44
I'm pretty sure that he is a concussion, but shake his God performed.
00:03:48
This is a begin.
00:03:49
Many people say it won't.
00:03:51
It's not gonna be That machine's gonna win bookies.
00:03:56
Michigan does not hold their foot off the gas pedal.
00:04:01
This is the biggest week so far for Jim Harbaugh.
00:04:04
He said a bounced back.
00:04:06
If they went by 10.
00:04:08
No, they won by 20.
00:04:10
No, they gotta win by 30 or more.
00:04:13
They gotta play well in defense. Yup.
00:04:15
I want often.
00:04:16
We got to get back till last scenes for him.
00:04:18
Shay's gonna make good rose.
00:04:20
A great decision making that's gonna dedicate.
00:04:23
This is making NFL scouts book it decision making you look at all the assurance we could shoot up town decision making.
00:04:31
If you can make good decisions, he can auto bottle one.
00:04:35
Be a seasoned college for Beck.
00:04:38
Like he has shown parts of last year will be successful.
00:04:43
Is this a big beaver? This is a big game from Michigan.
00:04:47
Bounce back against Rutgers and get a dub comment if you think they're gonna want, um And by how much? My guess is that most everyone but who knows? But I think that Michigan is gonna win 55 to 10.
00:05:06
I think there could be ready.
00:05:09
Don't blood.
00:05:10
Anyone would say about them.
00:05:12
Zuma.
00:05:13
Horrible to be fired.
00:05:16
He's not playing well.
00:05:17
I think that he should move on after this year because I don't know if he's cut to be the coach of Michigan anymore, because the success if they wanna have success.
00:05:26
He ran up years ago, but they go to show we're not stopping.
00:05:32
I know we kept Coast with Army.
00:05:34
I know we didn't play.
00:05:35
We bond.
00:05:36
I know we've got crushed by Wisconsin in Wisconsin, but they're gonna come back with a mind set off win. Win wins.
00:05:46
They got a one, That's it.
00:05:47
So we can say you gotta win, win, win, come back with with that mindset, that's the key.
00:05:53
It's the mind, the monster.
00:05:56
So I think if Michigan, thanks for tuning in this short broadcast is one from Michigan so that I'm a Michigan fan and it's tough.
00:06:06
But I think that they could bounce back, they'd get a big win against Rutgers.
00:06:10
Keep on moving forward, and I'm gonna be talking about them this whole year to just improve game.
00:06:14
Just talking about their situation.
00:06:17
The quarterback situation, cause that's the mystery.
00:06:19
Um, and and also goodbye situation.
00:06:25
Joe Molten.
00:06:26
He could step in for say, but I think Jim Harbaugh has cottage Will share.
00:06:30
He started trust him to perform this game.
00:06:33
This meanwhile, Pressure Buddy Scott, trust them, and they've got to perform, so thanks, guys, but your limb, um I hope Michigan wins.
00:06:40
Coming below was in this score is gonna be the one.
00:06:44
It's you.

Watch Next back continue

15:53
13H ago
play_arrow
13:22
13H ago
play_arrow
complete
Verified
3:37
13H ago
play_arrow
complete
Verified
39:19
13H ago
play_arrow
15:02
13H ago
play_arrow
29:49
13H ago
play_arrow
complete
Verified
8:24
14H ago
play_arrow
@Floodster Dallas Cowboys VS Chicago Bears Week 14 2019 (Some) #NFLPxP#NFL#PxP#Cowboys#ChicagoBears#TNF#DALvsCHI
complete
Verified
3:59
14H ago
play_arrow
36:00
13H ago
play_arrow
1:09:54
14H ago
play_arrow
1:05:48
1D ago
play_arrow
@Shaikin The Freezer: Buffalo Sabres VS Calgary Flames
15:02
1D ago
play_arrow
40:41
1D ago
play_arrow
41:03
1D ago
play_arrow
15:18
1D ago
play_arrow
1:56
1D ago
play_arrow
26:35
2D ago
play_arrow
27:15
2D ago
play_arrow
@ColtsLawUSN Tennessee Titans VS Indianapolis Colts Review

Related Streams back continue

1:01:08
2D ago
play_arrow
@IanGlendonFPC FPC Radio LIVE - 12/4 - Week 13 NFL; Ron Rivera Fired; Best NFL Team? #MLB#NFL#AllTalk
42:16
2D ago
play_arrow
15:43
2D ago
play_arrow
15:25
2D ago
play_arrow
14:19
2D ago
play_arrow
51:12
2D ago
play_arrow
complete
Verified
5:58
2D ago
play_arrow
22:51
2D ago
play_arrow
33:51
2D ago
play_arrow
5:59
2D ago
play_arrow
44:03
2D ago
play_arrow
1:00:06
2D ago
play_arrow
@klw sports talk with kerry wehmeyer show dec 3 #AllSports#AllTalk#NolaSports
17:58
2D ago
play_arrow
28:05
2D ago
play_arrow
44:07
2D ago
play_arrow
9:05
2D ago
play_arrow
@mongosr mongo sr show football / basketball #AllTalk#AllSports#NBA#NFL#CFB
8:22
3D ago
play_arrow
@MattyJoe Houston Astros Scandal #MLBNews#MLB#AllTalk
1:30:16
3D ago
play_arrow

SportsCastr’s digital economy powered by...

twitter facebook reddit linkedin
Broadcaster Insights chevron_left
Create An Account chevron_right
add_a_photo
https://sportscastr.com/
By signing up, you agree to the Terms of Use and privacy policy.
Get Started
Sign In Sign Up chevron_right
facebook With Facebook continue
twitter With Twitter continue
email With Email continue
mobile Text me a code continue
Sign In Sign Up chevron_left
email

enter your email address

We will send you a code to confirm your email.

Send Code
Sign In Sign Up chevron_left
lock

enter the code we sent you

We sent a code to

Confirm & Sign In Sign Up Resend Code
Sign In Sign Up chevron_left
mobile

enter your phone number

We will send you a code to confirm your number.

Send Code
Sign In Sign Up chevron_left
lock

enter the code we sent you

We sent a code to

Confirm & Sign In Sign Up Resend Code
Share Stream chevron_right
Download Stream chevron_right

Encoding Failed

This video failed to encode. Please contact support if you would like to download it.

Contact Support Share Stream Instead
Download Stream chevron_right

This video is

This video will take up on your device.
Are you sure you want to download it?

Download Stream Share Stream Instead
Download Stream chevron_right

Not ready yet

This stream is not yet ready to download. Please try again later.

Share Stream Instead
Embed Stream chevron_right

Copy & Paste this embed code to embed this stream on your website or blog. You can also embed your channel so anytime you go live, the live stream will be shown.

Copy Embed Code Embed Channel Instead
Tix Received chevron_right
Broadcast Stats chevron_right
New Followers chevron_right
Replays chevron_right
Live Viewers chevron_right
Share This Broadcast chevron_right
chevron_left pip_mid pip_mid pip_mid chevron_right
Audio Controls chevron_right
mic
Microphone

This will toggle your microphone ON or OFF.

mute_mic
Original Audio for viewers

When toggled ON, viewers will hear both the broadcast audio and your microphone. When toggled OFF, your viewers will only hear the audio from your microphone.

volume_up
Original Audio for You

Toggle ON the original audio ONLY if you are wearing headphones, so your viewers don’t hear an echo from your speakers.

Back To Stream chevron_right
More Options chevron_right
Caleb Robbins @calebrobbins34 Follow
person 19 Viewers continue
comments See Comments continue
share Share Stream continue
embed Embed Stream continue
closed_captionclosed_caption_off HideShow Closed Captions continue
transcripttranscript HideShow Transcript continue
expand collapse Expand Collapse continue
flag Report Broadcaster continue
community Game Commentators continue
leave Leave Stream continue
Tip Leaderboard chevron_right
Initial Crap
Game Commentators chevron_right